جمعه 10 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605830
  • 18 آذر 1396
  • 11:31
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت فلسطین اشغالی فاقد اهمیت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت فلسطین اشغالی فاقد اهمیت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید براینکه تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت فلسطین اشغالی فاقد اهمیت است، گفت: اگر فرض کنیم که ترامپ دیوانه نباشد، مشت کوبنده جریان مقاومت باعث عدم تعادل روانی آنها شده است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ظهر جمعه در آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه کرمان که با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، استاندار کرمان برگزار شد، همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان با اشاره به راهپیمایی بعد از نماز جمعه برای محکومیت تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا، تصریح کرد: هر زمان استکبار جهانی در میدان عمل کم می‌آورد یکی پس از دیگری به عناوین مختلف برای توطئه‌چینی وارد صحنه می‌شوند و  اما جریان مقاومت این فتنه‌ها را خاموش می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: استکبار همواره در این تلاش بوده تا برای این غده سرطانی حاشیه امن ایجاد کند و برای همین موضوع هم توطئه‌ها می‌چیند، قوم‌ها و ملت‌ها را با یکدیگر درگیر می‌سازد و برای آن‌ها برنامه طرح می‌کند، به کار گرفتن سران کشورهای خائن منطقه نیز در راستای همین رویکرد  است.

وی در ابتدای سخنان خود با استناد به سخنان استاد مطهری به قیاس روح بزرگ و روح بزرگوار پرداخت و یادآور شد: در 8 سال دفاع مقدس، سردار سلیمانی‌ها، امام راحل و رهبری نظام که همه در جهت تحقق احکام الهی گام برمی‌دارند، دارای روح بزرگی هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌ها، خود را پرورش‌یافته و بزرگ‌شده منبر‌های آیت‌الله جعفری، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان دانست و گفت: این مرد بزرگ پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است، ایشان شاگردان زیادی را تربیت کردند، بنده پای منبرهای ایشان بزرگ شدم و معنای انقلاب را فهمیدم.
وی با قدردانی از عنایت خاص رهبر معظم انقلاب، افزود: معظم له بنده را در خطه کریمان و نجیبان به سربازی انتخاب کرده‌اند که امیدوارم در پیشگاه خداوند متعال، ولی‌عصر (عج)، رهبر انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شرمنده نشوم.

19.0137