جمعه 31 فروردین 1403
  • ورزش
  • شماره خبر: 9605150
  • 1 شهریور 1396
  • 10:11
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بهزیستی آماده‌ی تقویت ورزش معلولان و جانبازان است

مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

بهزیستی آماده‌ی تقویت ورزش معلولان و جانبازان است

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم‌شنوایان استان کرمان با مدیرکل و معاون پشتیبانی بهزیستی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی ضمن تبریک انتصاب دوباره‌ی محمدحسین مولا به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره‌ی ورزش‌های ناشنوایان استان گفت: نقش افراد مسئول برای توانمندسازی معلولان در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار تأثیرگذار است.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مثبت و خوب هیات‌مدیره‌ی کانون ناشنوایان برای ارتقای ورزش معلولان و جانبازان، برای همکاری با هیات ورزش‌های ناشنوایان اعلام آمادگی کرد و گفت: بهزیستی با رویکرد مثبتی که به جایگاه ورزش در سلامت اجتماعی دارد برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی و تقویت سطح ورزش ناشنوایان آماده‌ی هرگونه همکاری است.

سید مصطفی کریمی رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور هم با تشکر از خدمات ارزنده‌ی سازمان بهزیستی برای جامعه‌ی هدف بیان کرد: امسال با کمک بهزیستی 200 نفر از ورزشکاران ناشنوا به بازی‌های المپیک که در تاریخ 28 تیر تا 10 مرداد در ترکیه برگزار شد اعزام و نتایج قابل قبولی به دست آمد.

محمدحسین مولا رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم‌شنوایان استان کرمان هم بابیان این‌که یک نگاه و حرکت مثبت می‌تواند زندگی افراد را متحول کند، افزود: نگاه متفاوت سازمان بهزیستی برای خدمت‌رسانی به افراد نیازمند جامعه بسیار ارزشمند است بنابراین ما نباید از تقاضای مردم برای خدمت‌رسانی به آنان خسته شویم.

 

15.6665