سه شنبه 28 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607510
  • 25 دی 1397
  • 21:00
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بهره‌برداری از پل شهید الله‌دادی؛ به‌زودی

شهردار کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از پل شهید الله‌دادی؛ به‌زودی

شهردار کرمان گفت: ساخت پل شهید الله‌دادی (ابوذر) 84 درصد پیشرفت دارد و با آغاز سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کرمان‌آن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در بازدید خبرنگاران از روند ساخت این پل، هزینۀ اجرای این پل را 30 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: طول پل شهید الله‌دادی، 1200 است.

وی یکی از ویژگی‌های این پل را دقت بالای نقشه‌برداری و درصد خطای بسیار پایین آن دانست و گفت: این پل به‌صورت دو مسیر رفت و برگشت است که مسیر شرقی آن از بلوار قدس به سمت ابوذر جنوبی و مسیر جنوبی آن از ابوذر شمالی به سمت بلوار قدس است.

 

ساخت پارک گردشگری

شهردار کرمان هم‌چنین از ساخت پارک گردشگری در کنار ساختمان جدید شهرداری خبر داد.

عالم‌زاده افزود: هم‌چنین برای استفادۀ مردم، بخشی از محوطۀ ساختمان به پارکینگ عمومی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در این مجموعه بیش از 4000 مترمربع پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 300 خودرو ساخته می‌شود که این فضا در ساعات صبح در اختیار شهرداری و بعداظهرها به‌عنوان پارکینگ عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شهردار کرمان هم‌چننی زیربنای ساختمان جدید شهرداری با مجموعه‌های پیرامون آن را بیش از 16 هزارمتر مربع دانست و گفت: برای دسترسی شهروندان به حوزه‌های مختلف شهرداری، بیشتر مجموعه‌های شهرداری ازجمله معاونت‌ها در ساختمان جدید مستقر خواهند شد.

عالم‌زاده افزود: در طراحی ساختمان جدید شهرداری، مجموعه‌های فرهنگی مانند نگارخانه در نظر گرفته‌ایم تا مردم متوجه شوند شهرداری تنها یک نهاد خدماتی و اداری نیست؛ بلکه وجهۀ فرهنگی و اجتماعی نیز دارد.

وی از وجود 2000 مترمربع فضا در زیرزمین ساختمان جدید شهرداری خبر داد و گفت: این فضا به موضوعات فرهنگی اختصاص دارد و مردم به‌ویژه هنرمندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

15.5659