جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606203
  • 27 بهمن 1396
  • 13:51
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بهره‌برداری از سایر تقاطع‌های غیرهم‌سطح کرمان تا یک‌سال‌و‌نیم آینده

استاندار کرمان در آیین افتتاح پل باغ‌ملی خبر داد:

بهره‌برداری از سایر تقاطع‌های غیرهم‌سطح کرمان تا یک‌سال‌و‌نیم آینده

استاندار کرمان گفت: به مردم کرمان قول می‌دهم سایر تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان حداکثر تا یک‌سال‌و‌نیم آینده به بهره‌برداری برسند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، علی‌رضا رزم‌حسینی در آیین افتتاح پل باغ‌ملی که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، شهردار کرمان، تعدادی از مدیران استانی و شهری و جمعی از مردم کرمان برگزار شد، افزود: اطمینان می‌دهم قرارگاه خاتم تا یک‌سال‌و‌نیم آینده ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان را به پایان خواهد رساند.

وی ضمن تقدیر از شهروندان کرمانی و کسبه‌ی محدوده‌ی این پروژه‌ها که مشکلات اجرای پروژه‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: مردم کرمان می‌خواهند شهرشان ساخته شود.

استاندار کرمان افزود: مردم کاری به جناح‌های سیاسی ندارند و هر فردی از هر جناحی که خدمت کند را قبول دارند.

رزم‌حسینی به سابقه‌ی ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان اشاره کرد و گفت: روزی که توفیق خدمت‌گزاری به مردم استان کرمان را پیدا کردم، مهندس سیف‌الهی شهردار وقت طی جلسه‌ای گزارشی از وضعیت شهر ارایه کرد؛ ازجمله این‌که‌چند تقاطع غیرهم‌سطح در طرح تفضیلی دیده شده که باید ساخته شود.

وی با بیان این‌که با هماهنگی‌های انجام گرفته، قرارگاه خاتم با اصرار ما به کرمان آمد و ساخت این پروژه‌ها آغاز شد، گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز همکاری مطلوبی کردند و در میدان آزادی که هیچ کس جرأت نداشت به آن دست بزند، طی دو هفته تمام تأسیسات آب، برق، گاز و مخابرات جابه‌جا شد.

استاندار کرمان افزود: در سایر نقاط شهر ازجمله در بازار کرمان نیز اقدامات قابل توجهی انجام گرفت و بازار کرمان با تلاش مهندس سیف‌الهی، شهردار وقت، طی 28 شب کف‌سازی شد؛ ضمن این‌که شرکت آب و فاضلاب نیز طی دو هفته فاضلاب بازار را به فاضلاب شهری وصل کرد.

رزم‌حسینی ضمن تشکر از مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان گفت: خوش‌بختانه کار بازسازی بازار حتی یک شب هم تعطیل نشده و با سرعت ادامه دارد.

وی از بازسازی باغ فتح‌‌آباد به‌عنوان یکی از اقدامات قابل توجه در کرمان یاد کرد و گفت: تا امروز بیش از یک میلیون نفر گردشگر خارجی و داخلی از باغ فتح‌آباد دیدن کرده‌اند.

استاندار کرمان هم‌چنین از افتتاح باغ بیرم‌آباد، کنسول‌گری انگلیس و حمام ظهیرالدوله و تبدیل آن به موزه‌ی جواهرات و طلا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رزم‌حسینی به نورپردازی سطح شهر و به‌سازی و نورپردازی مزار شهدا به‌عنوان دیگر اقدامات اشاره کرد و گفت: مزار شهیدان، قبرستان نیست؛ بلکه آرمان و پیام دارد؛ بنابراین، باید نورپردازی شود تا گردشگران خارجی در این مکان حضور پیدا کنند.

وی افزود: هشت خانه‌ی قدیمی نیز در کرمان در حال بازسازی است.

استاندار کرمان هم‌چنین با بیان این‌که نباید متوقف شویم و اجرای پروژه‌های شهری باید هم‌چنان ادامه پیدا کند، گفت: باید از ظرفیت قرارگاه خاتم نهایت بهره را ببریم.

رزم‌حسینی بیان کرد: تا رسیدنِ کرمان به شهری ایده‌آل خیلی فاصله داریم؛ بنابراین، باید تلاش کنیم تا شهری در خور شأن مردم کرمان بسازیم.

15.6211