چهارشنبه 29 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607173
  • 18 مهر 1397
  • 10:48
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بهره‌برداری از زیرگذر آزادی؛ در ایام دهه‌ی فجر

شهردار کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از زیرگذر آزادی؛ در ایام دهه‌ی فجر

شهردار کرمان گفت: زیرگذر آزادی در ایام دهه‌ی فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، به‌همراه سیدرضا ميرحسيني، مدير ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداري کرمان، با حضور در نشریه ندای اعتدال، با مدیرمسئول این نشريه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

شهردار کرمان در این دیدار با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر کرمان گفت: زیرگذر آزادي، براساس زمان‌بندي پيش‌بيني‌شده، در ايام دهه‌ی فجر به بهره‌برداري خواهد رسيد.

عالم‌زاده با بیان این‌که تمرکز منابع مالي و انرژي شهرداري بر این است تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره‌برداری برسد، گفت: پل شهید الله‌دادی (ابوذر) نیز تا آخر امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وی در رابطه با زيرسازي و آسفالت معابر چهار منطقه گفت: در محدوده‌ی شهرداري منطقه يک، آسفالت کوچه‌هاي مجاور ضلع شرقي بولوار آيت‌الله خامنه‌اي، در حال انجام است.

شهردار کرمان افزود: زیرسازی و آسفالت محله‌های هدف در چهار منطقه‌ی شهری در دستور کار قرار دارد.

عالم‌زاده در خصوص توزيع عادلانه‌ی امکانات در مناطق شهری گفت: با ایجاد خزانه‌داری مشترک در شهرداری مرکز، درآمدهای تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری، به خزانه‌ی مشترک وارد شده و تمام امکانات به‌صورت عادلانه از شهرداري مرکزي توزيع می‌شود.

وي از فعال‌تر شدن مدیریت بازرسي شهرداري خبر داد و گفت: مدیریت بازرسي، حوزه‌اي است که تاکنون، کمتر به آن توجه شده که با فعال‌سازي اين مدیریت، درصدد هستيم مشکلات مردم هرچه سریع‌تر بررسی و رفع شود.

شهردار کرمان بر ایجاد سیستم مجازی برای پرداخت غیرحضوری عوارض توسط مردم تأکید کرد و گفت: در آينده سيستمي راه‌اندازي خواهيم کرد که قبوض مربوط به عوارض، به‌صورت مجازي يا پيامک براي مردم ارسال شود.

عالم‌زاده تأکید کرد: از مردم انتظار داریم در رابطه با پرداخت عوارض شهری، با شهرداری مشارکت و همکاري کنند.

شهردار کرمان هم‌چنین در رابطه با انتظاراتش از اصحاب رسانه گفت: از اصحاب رسانه انتظار داريم اخبار و مطالب را به‌صورت واقعي و منصفانه بازگو کنند.

15.6197