شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606617
  • 30 اردیبهشت 1397
  • 14:07
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت خوبی‌هاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت خوبی‌هاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حقیقت بزرگداشت خوبی‌ها، ارزش‌ها و نیکی‌هاست و نظام و انقلاب اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های حضرت امام (ره) است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان، افزود: اگر مجاهدت‌های امام راحل نبود، امروز شاهد این عظمت و اقتدار برای نظام و انقلاب اسلامی ایران نبودیم.

مهدی صدفی ادامه داد: 14 خرداد یادآور ارتحال ملکوتی اسوه‌ی خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات اخلاقی است.

وی ادامه داد: همه ساله در این روز برنامه‌هایی به عنوان نکوداشت و پاسداشت و بزرگداشت امام راحل (ره) و نیز به عنوان فرصتی برای تبیین سیره‌ی عملی و مجاهدت‌های ایشان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تشکیل شده تا با همدلی، همیاری و وحدت رویه، بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شود.

صدفی بیان کرد: تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال حضرت امام فرصت بسیار مناسبی است که از اجتماعات، محافل و برنامه های متداول در این ایام برای بیان سیره امام خمینی (ره) استفاده کنیم.

وی گفت: همواره تاکید شده که بعد تبیینی سیره امام راحل در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ایشان مد نظر باشد زیرا این موضوع یکی از نیازهای جامعه‌ی امروز به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، محصولات فرهنگی و عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه‌ی وصیت‌نامه‌ی امام راحل، چاپ کتاب‌چه، بروشور و نرم افزار و اجرای برنامه‌های ویژه‌ی ورزشکاران از جمله برنامه‌های این ایام در کرمان است.

وی از ویژه برنامه‌های کودکان و نوجوانان، دانش‌آموزی و دانشجویی، کارگری، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی ویژه‌ی جوانان و برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) در کرمان نام برد.

وی ادامه داد: مراسم محوری بزرگداشت بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) نیز از ساعت 18 در مصلای کرمان برگزار می‌شود.

0