پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607690
  • 19 فروردین 1398
  • 17:47
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برپایی نمایشگاه خوشنویسی سه استاد برجسته کشور؛ 23 فروردین در بوستان شهید مطهری

شهردار کرمان خبر داد:

برپایی نمایشگاه خوشنویسی سه استاد برجسته کشور؛ 23 فروردین در بوستان شهید مطهری

شهردار کرمان گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ایام نوروز، هدیۀ شهرداری کرمان به مردم کرمان و مهمانان نوروزی بود.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورا با بیان این‌که شهرداری کرمان به وعدۀ خود در رابطه با اجرای برنامه‌های متنوع در ایام نوروز عمل کرد، گفت: اجرای برنامه‌‌های متنوع فرهنگی هنری در نوروز 98، بازتاب خوبی بین هم‌شهریان و مسافران نوروزی داشت.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در نوروز امسال برای تمام سلایق گفت: برنامه‌های نوروزی 23 فرودین‌ماه، با برپایی نمایشگاه خوشنویسی استاد امیرخانی، استاد شیرازی و استاد ملک‌زاده، از اساتید بزرگ خوشنویسی کشور در نگارخانه پارک مطهری به پایان می‌رسند.

شهردار کرمان حضور این سه استاد خوشنویسی کشور در کرمان را افتخاری برای شهرداری و شهر کرمان دانست و از همه برای دیدن این نمایشگاه که از سطح بالایی برخوردار است و برای اولین‌بار در کرمان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

عالم‌زاده هم‌چنین گفت: اجرای خوب و باکیفیت برنامه‌های نوروزی «نوبهار کرمان»، فقط با همکاری شورای اسلامی شهر کرمان ممکن بود که شهرداری را در تصویب بودجه‌ها و تمام مسایلی که نیاز به همراهی داشت، یاری کردند.

وی هم‌چنین از همکاری استاندار، معاونان استاندار، شورای تأمین استان، اداره‌کل اطلاعات، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر کرمان، نیروی انتظامی، اورژانس کرمان و همکارانش در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان که کار مضاعف انجام دادند تا این برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود، تشکر کرد.

شهردار کرمان هم‌چنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در طول سال خبر داد.

عالم‌زاده به برگزاری جلسۀ شورای مدیران شهرداری هم اشاره کرد و گفت: در نخستین جلسۀ شورای مدیران شهرداری در سال جدید، اولویت‌های کاری، سیاست‌ها، وظایف و برنامه‌های هر معاونت تبیین شد که به‌زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

0