جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607072
  • 23 شهریور 1397
  • 12:10
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برنامه‌ریزی شورا برای اجرای مسیر 45 متری کوثر

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در آیین افتتاح پل شهید بهشتی خبر داد:

برنامه‌ریزی شورا برای اجرای مسیر 45 متری کوثر

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شورای اسلامی شهر کرمان، در حال برنامه‌ریزی برای اجرای معبر شرقی-غربی کوثر است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد فرشاد در آیین افتتاح پل شهید بهشتی که صبح امروز با حضور سرپرست استانداری کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، شهردار کرمان، تعدادی از مدیران استانی و شهری و جمعی از مردم برگزار شد، با بیان این‌که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد، گفت: اجرای پروژه‌های جدید هم ازجمله اجرای مسیر 45 متری کوثر که از پل شهید بهشتی آغاز می‌شود و تا فرودگاه ادامه دارد، در دستور کار است.

وی مسیر 45 متری کوثر را یک شریان حیاتی و اجرای آن را ضرروی دانست و خواستار همکاری مسئولان استانی برای اجرای این پروژه شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم‌چنین با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری گفت: زیرگذر آزادی تا دوماه آینده و پل شهید الله‌دادی (ابوذر) تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرشاد ضمن تشکر از سرپرست استانداری و مدیران سایر دستگاه‌هایی که در اجرای پروژه‌های شهری با شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان همکاری می‌کنند، گفت: از شهروندان کرمانی به‌ویژه اهالی شهرک بنی‌هاشم که صبوری کردند تا ساخت پل شهید بهشتی به پایان برسد، تشکر می‌کنم.

وی هم‌چنین ضمن تقدیر از شهردار کرمان، مدیران شهرداری و کارشناسان، کارکنان و کارگران شهرداری کرمان گفت: بیش از 90 درصد از هزینه‌های اداره‌ی امور شهر و اجرای پروژه‌های شهری، از محل پرداخت عوارض مختلف توسط شهروندان تأمین می‌شود؛ بنابراین، مردم باید علاوه بر مشارکت بیشتر با شهرداری، در حفظ و نگهداری از امکانات شهری نیز کوشا باشند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان از حضور نمایندگان مردم کرمان و روار در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح پل شهید بهشتی نیز تشکر کرد و خواستار همکاری نمایندگان مردم در مجلس با شورا و شهرداری کرمان شد.

محمدرضا احمدی

0