سه شنبه 28 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607486
  • 17 دی 1397
  • 12:08
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
با حکم شهردار تهران، کمال مرادی، دبیرکل مجمع کلان‌شهرهای ایران شد

با حکم شهردار تهران، کمال مرادی، دبیرکل مجمع کلان‌شهرهای ایران شد

با حکم شهردار تهران و رییس مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، کمال مرادی، به‌عنوان دبیرکل مجمع کلان‌شهرهای ایران معرفی شد.

در حکم پیروز حناچی، شهردار تهران و رییس مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران آمده است:

«بردار گرامی جناب آقای کمال مرادی

به استناد مصوبۀ مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران و تغییر ساختار تشکیلاتی، نظر به تعهد، کارآمدی و تجارب باارزش مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت دبیرکل مجمع کلان‌شهرهای ایران منصوب می‌نمایم.

شایسته است در دورۀ استقرار و فعالیت جنابعالی، علاوه بر توجه به اسناد بالادستی و مصوبات مربوطه، شاهد استقرار نظام منسجمی از محتواها و رویه‌های مدیریت کلان‌شهرها به منظور کارآمدسازی مجمع باشیم و مورد انتظار است برای تحقق این مهم، فراهم‌سازی سهولت و هماهنگی با نهادها و ارگان‌های دولتی و عمومی، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی استان‌ها، تشکیل منظم جلسات شهرداران، کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی مربوطه و پیگیری مصوبات جلسات مزبور را در دستور کار خود قرار دهید.

امید است با تکیه بر ظرفیت‌های بالای علمی و عملی در حوزۀ مدیریت شهری، زمینۀ مساعد و خلاقانه‌ای برای هم‌گرایی و هم‌افزایی هدفمند در بین شهرداران کلان‌شهرهای ایران ایجاد نموده و زمینه‌ساز تصمیم‌گیری‌های تحول‌آفرین در این حوزه در چارچوب قوانین و مقررات جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و تحقق شکوفایی همۀ شهرهای کشور باشید.

از درگاه خداوند متعال، دوام و توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، پیشرفت و آبادانی کلان‌شهرها و تأمین آسایش و آرامش شهروندان عزیز را خواستارم.»

پیروز حناچی

شهردار تهران و رییس مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران

15.6136