پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607741
  • 23 اردیبهشت 1398
  • 10:36
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
استفاده از پیشنهادها و نظرات اساتید دانشگاه در اجرای پروژه‌های شهری

دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان بیان کرد:

استفاده از پیشنهادها و نظرات اساتید دانشگاه در اجرای پروژه‌های شهری

دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان بر استفاده از پیشنهادها و نظرات اساتید دانشگاه در اجرای پروژه‌های شهری تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، زهرا ایرانمنش، در جلسۀ شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان که با حضور دکتر عسکری، سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان و معاونان فرهنگی سایر دانشگاه‌های استان برگزار شد، گفت: با توجه به لزوم تعامل و همکاری دانشگاه و مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهری، خوشبختانه در دورۀ پنجم شورای اسلامی شهر، این مهم محقق شده که جا دارد از توجه و پیگیری‌های دکتر طاهر، رییس محترم دانشگاه شهید باهنر و مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان تشکر کنم.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان با بیان این‌که از زمان آغاز به‌کار شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان، اقدامات ارزشمندی انجام شده است، گفت: از آن جمله انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری کرمان و دانشگاه شهید باهنر است که اولین گام این تفاهم‌نامه در زمینۀ فضای سبز برداشته شده است.

ایرانمنش افزود: قراردادی که بین کارگروه کشاورزی و آب دانشگاه و معاونت خدمات شهری شهرداری نیز بسته شده، در حال اجراست.

وی ادامه داد: استفاده از نقطه‌نظرات و پیشنهادات اساتید و صاحب‌نظران دانشگاه در انتخاب روز فرهنگی کرمان بود، از دیگر اقدامات بود که پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌های انجام گرفته، 17 دی‌ماه که مصادف با روز بزرگداشت خواجوی کرمانی و هم‌چنین کلنگ‌زنی دانشگاه شهید باهنر است، به‌عنوان روز فرهنگی کرمان تصویب و پس از ارائه در شورای عالی فرهنگی، مورد تایید قرار گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: در راستای تعریف گذر فرهنگی-مذهبی نیز حدفاصل مسجد جامع و خیابان شهید باهنر، با حضور اعضای گروه معماری دانشگاه شهید باهنر مورد بازدید قرار گرفت تا نظرات و پیشنهادات اساتید دانشگاه در این پروژه نیز لحاظ شود.

وی هم‌چنین از دیگر اقدامات شبکه ملی جامعه و دانشگاه، به عضویت دو نفر از اساتید دانشگاه در کمیتۀ تخصصی نام‌گذاری معابر شهری اشاره کرد.

0