چهارشنبه 29 فروردین 1403
  • پلیس
  • شماره خبر: 9605337
  • 2 مهر 1396
  • 10:02
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
5 تصادف با 7 كشته و مجروح

رئيس پليس راه شمال استان خبر داد:

5 تصادف با 7 كشته و مجروح

رئيس پليس راه شمال استان گفت: وقوع 5 حادثه منجر به فوت وجرح در محورهاي استان سبب جان باختن 5 نفر ومجروح شدن 2 نفر دیگر شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سرهنگ  يوسف نجفي گفت: با توجه به حجم بالاي عبور و مرور در سطح جاده­ها و معابر برون شهري استان در 48 ساعت گذشته  متاسفانه بر اثر بي‌­احتياطي برخي از رانندگان 5 تصادف منجر به فوت در سطح جاده­ ها و معابر برون شهري استان به وقوع پيوست.

وي گفت: در يكي از اين حوادث كه در کيلومتر 140 محور روستایی  دولت آباد-صوغان بوقوع پیوست يك دستگاه سواری پژو405 به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و ترک نشین موتورسیکلت که خانمی حدودا 32ساله بوده در دم جان خود را از دست داد و راکب موتور سیکلت که جوانی حدودا 20 ساله بوده به شدت مجروح وتوسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وي به تصادفي ديگر در محور سیرجان-بردسیر اشاره كرد و گفت: دراين حادثه، سه دستگاه وسیله‌ی نقلیه به علت عدم توجه به جلو با یکدیگر برخورد کردند.

وي افزود: در اين حادثه سرنشین سواری پراید که به علت شدت جراحات وارده جان خود را ازدست داد و سرنشین  آن به شدت مجروح وبه بیمارستان منتقل شد.

نجفی درباره‌ی  تصادفی که در محور فرعی  خبر-قناتوئیه  از توابع شهرستان بافت بوقوع پیوست، گفت: یک دستگاه تراکتور به علت عدم کنترل وسیله‌ی نقلیه از مسیر خود منحرف ودر نهایت واژگون شد که در این حادثه هم راننده در دم جان خود را از دست داد.

نجفی در ادامه به حادثه‌ای که در محور ماهان-اندوهجرد به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: در این حادثه وانت نیسان به علت خستگی وخواب آلودگی از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون شد و راننده خودرو که خانمی حدودا50ساله بوده جان خود را از دست داد.

نجفی در باره آخرین تصادف که در محور بافت –رابر به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت : در این حادثه یک دستگاه کشنده به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون شد و راننده جان خود را از دست داد.

رئيس پليس راه شمال استان کرمان در پایان یاد آور شد با توجه به پایان مسافرت‌های تابستانی ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه از رانندگان خواست بعد از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند تا شاهد چنين حوادثی نباشيم.

 

15.5912