شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9607081
  • 27 شهریور 1397
  • 11:47
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
 خانه مطبوعات کرمان مدیریت موزه مطبوعات را برعهده گرفت

خانه مطبوعات کرمان مدیریت موزه مطبوعات را برعهده گرفت

مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: به زودی مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات استان کرمان واگذار می شود.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمدمهدی افضلی با اشاره به این‌که مشکلات موزه مطبوعات ریشه در سال‌های گذشته دارد، افزود: مدیریت جدید اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان تلاش می‌کند تا در کم‌ترین زمان ممکن موزه‌ی مطبوعات تعیین تکلیف و مدیریت آن به خانه مطبوعات واگذار شود.

وی با اشاره به این‌که فعالیت مجدد موزه مطبوعات استان کرمان در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان قرار دارد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلایلی بخشی از اسناد و اشیای موجود در موزه توسط موسس موزه باز پس گرفته شده و بخشی دیگر هنوز باقی مانده است.

مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: تمامی اشیای موجود در موزه‌ی مطبوعات صورت‌جلسه و به خانه مطبوعات استان کرمان تحویل می‌شود و به زودی با حضور نمایندگان ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان کرمان این کار انجام و اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد آن صورت خواهد گرفت.

وی با عذرخواهی از اهالی فرهنگ و رسانه استان کرمان به سبب تعطیلی چندین ساله موزه مطبوعات تاکید کرد: در آینده نزدیک همه‌ی کاستی‌های گذشته، جبران خواهد شد.

افضلی با قدردانی از پیگیرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات کرمان برای تعیین تکلیف موزه مطبوعات، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه‌ی نهادهای مرتبط شاهد بازگشایی این موزه در آینده‌ی نه چندان دور باشیم.

 

0